Funderar du på att bleka tänderna på en klinik?

Prova hemmablekning med White Strips till en bråkdel av kostnaden

Tandhygienist Ulrika Melin AB i Stockholm

Du kan nå Tandhygienist Ulrika Melin AB via , via telefon på 073-941 45 09 eller besöka deras webb på http://www.ulrikamelin.se/

Vad tycker andra om Tandhygienist Ulrika Melin AB?

Tandhygienist Ulrika Melin AB har ett snittbetyg på 4 av 5 baserat på 12 recensioner (recensionerna kommer från Google Maps)
Sarah skrev ett omdöme om Tandhygienist Ulrika Melin AB (2021-06-02)
Håll i er nu för här kommer det. Ulrika ringde mig på remiss på tandläkaren och ville att jag skulle boka tid så snart som möjligt, jag sa till henne att maj var kört och att juni var osäker då jag har ett väldigt spretigt schema. Hon började med en otroligt rutten attityd köra över mig och vägra låta mig komma undan utan att boka en tid. I desperation kom jag med förslaget att jag kunde ta en tid och sen omboka den utifrån mitt schema. Till en början gick det inte alls att göra så, så jag sa att jag inte ville ha en tid alls. Hon började gorma på mig igen om att ?jag kunde ju ta en tid och sen boka om den?... känns det bekant? Jag bokade en tid och bad om att få en påminnelse. Självklart kom ingen påminnelse, men istället får jag ett samtal en kvart efter utsatt tid av en OTROLIGT otrevlig Ulrika som halvt skriker att jag hade tid för en kvart sen. Jag förklarade som det var att jag låg och sov och missat tiden. Hon vill då boka om tiden och ge mig en avgift för utebliven tid. Helt okej att man får en avgift, men hallåååå. ÅTTAHUNDRA för en tid man knappt visste att man hade och dessutom med det bemötandet? Dessutom har Ulrika och jag haft en otroligt intressant sms-konversation. Jag hoppas och räknar med att hon kontrar med den till min recension. Hon är otroligt oprofessionell och jag skulle inte rekommendera någon att gå dit, eller ens prata med henne om man inte är på alldeles för bra humör och behöver komma ner på jorden.
Omdöme: 1 av 5.
Eleonore skrev ett omdöme om Tandhygienist Ulrika Melin AB (2025-05-12)
Jag brukar inte skriva recensioner men i detta fall måste jag varna andra. Blev väldigt illa bemött. Vid betalningen så tog jag fram mitt bankkort som jag har skannat in i mobilen. Varpå hon säger att det inte fungerar, jag frågar då om hon antingen kan skicka en faktura eller om jag kan återkomma med betalning eftersom jag inte har mitt fysiska kort med mig. Tyvärr har jag inte installerat swish på min nya lur. Jag säger att det kan vara bra att se över betalningsmetoderna för framtiden. Detta tog hon väldigt personligt. Hon började skrika åt mig och sa att jag inte fick lämna mottagningen och fick helt enkelt lösa hit mitt bankkort eller swish. Jag börjar ringa mina nära för att se om nån kan hjälpa mig. Jag ber henne även avboka min nästa tid, då jag känner mig obekväm med hennes aggressiva attityd. När min pappa sedan swishat, påstår hon att hon inte mottagit min swish? Hon säger otrevligt att hon vill ha bildbevis. Jag ringer min pappa igen och ber honom skicka screenshot på betalningen. Jag visar sedan bilden, hon skriker då otrevligt att det ska till hennes mobil och det borde jag fatta, för hon behöver det till hennes ekonom? Jag ifrågasätter då varför hon inte bara loggar in på sin egen swish eftersom min pappa bevisligen swishat summan. Hon säger då (attityd att jag är för korkad för att förstå hur man skickar ett sms) kan du inte skicka ett sms eller" när jag sedan fått hennes nummer och smsat säger hon nedlåtande "sådär det var väl inte så svårt."
Omdöme: 1 av 5.

Fler ställen i Stockholm som utför tandblekning

Visa alla företag Stockholm som kan utföra Tandblekning